vrijdag 26 februari 2010

omslag Lastmens



Vanavond is het tweede boek van Elke Geurts gepresenteerd bij uitgeverij Nieuw Amsterdam. Het regende en ik zag er een beetje tegenop om met de fiets naar de Jan Luijkenstraat te gaan. Maar ik ben toch blij dat ik mij niet heb laten afschrikken. Het was een erg sprankelende bijeenkomst met veel geestige en enthousiaste toespraken. Haar boek met de titel Lastmens bevat drie lange verhalen en op de omslag prijkt een uitsnede van een van mijn schilderijen. Het ziet er prachtig uit en ik ben erg blij dat Elke weer voor een schilderij van mij heeft gekozen. Ook voor haar eerste boek Het besluit van Dola Korstjens werd een schilderij van mij gebruikt. Dat boek is erg goed ontvangen en ik hoop dat Elke met dit boek ook veel succes zal hebben. Kopen dus! Morgen komt ze al direct uit haar nieuwe boek voorlezen op mijn jubileumtentoonstelling in Het Weefhuis te Zaandijk. Mis het niet, haar optreden begint om 15.00 uur.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie omslag!
Groeten van Monique