maandag 8 oktober 2012

Hardanger Open

Afgelopen weekeinde waren er Open Ateliers in heel Hardanger. Ik kan niet zeggen dat het echt storm liep, maar de mensen die mij hier bezochten, waren wel serieus geïnteresseerd. Ik kreeg veel leuke reacties en het onderstaande schilderij uit mijn serie Ålvikse Koffer Schilderijen verkocht ik aan een aardige mevrouw die er onmiddellijk voor viel. Leuk is het toch wanneer een schilderij zo tot de verbeelding spreekt van iemand die mijn werk niet eerder heeft gezien.


De helft van deze afgelopen maart gemaakte serie is al verkocht. Ik heb ook nog een soortgelijk schilderij, iets spannender van kleur misschien met de blauwe voorgrond en de egaal groene lucht.


Iemand belangstelling? Specificaties: AKS nr. 5, acryl op linnen, 40 x 30 cm, 2012. Inclusief elegante baklijst in gebroken wit. In de nasleep van 'Hardanger Open' tijdelijk voor slechts 975 euro inclusief btw. Betalen in termijnen is mogelijk. Bij interesse klik op info@pauldikker.nl of stuur een berichtje via Facebook of Twitter.

Nu ga ik weer verder want mijn nieuwe schilderijen hangen met opgetrokken wenkbrauwen aan de wand, mij vragend om snel voltooid te worden.


1 opmerking:

Paula Vermeulen zei

Wat een bijzonder mooi werk, ik ben erg onder de indruk. Fijn dat je zo goed verkoopt, dat er mensen zijn die goed werk waarderen en willen bezitten.