dinsdag 12 juli 2011

Beeldend kunstenaar Paul Dikker op inspectie


Jullie denken dat ik de hele dag schilder? Heel goed. Dat is ook zo. Maar heel af en toe, héél af en toe, begeef ik mij toch naar buiten. Afgelopen zondag was ik op inspectie. Inspectie? Jawel, op inspectie, dat moet ook gebeuren. Vandaar dat ik per schip de gehele omgeving heb geïnspecteerd. Per schip, ja, per schip heb ik mijn controlerende werkzaamheden verricht. Resultaat? Op een enkele kleine onvolkomendheid na was alles dik in orde. In perfecte staat. Goed onderhouden. Georganiseerd. Gesmeerd. Prettig, heel prettig. Zodat ik mij met een gerust gemoed nu alweer twee dagen onafgebroken op mijn schilderijen stort. Dat jullie het maar weten.

3 opmerkingen:

Myra zei

je neemt je taak duidelijk erg serieus!

Margriet zei

Hè gelukkig Paul! Nu kun je het prachtige landschap weer met een gerust hart schilderen en geen stukje overslaan hè?

Geniet ervan en werk ze,

Margriet

Mireille zei

Wat ontzéttend fijn Paul dat jij de boel even geïnspecteerd hebt. Als we jou toch niet hadden...

(zal niemand vertellen dat je stiekem gewoon tóch even die scene uit 'The Titanic' na wilde spelen hoor, dit ziet er véél serieuzer uit zo)