woensdag 16 februari 2011

Wat te doen?


Stilstemmig

Mijn tentoonstelling in Galerie de Meerse hangt, de opening is geweest. Mijn artikel voor het boek 'De kunstenaar als ondernemer' is klaar en opgestuurd. Bijna alle achterstallige e-mail is beantwoord. Het voelt heerlijk om even tijd te hebben na wekenlang bijna dag en nacht gewerkt te hebben met twee snel naderende deadlines. Maar wat te doen nu? Een stukje fietsen, een beetje lezen of toch maar meteen door? Er is genoeg werk te doen.

Uit Overveen kreeg ik al een aansporende brief met de vraag waar mijn informatie en documentatie blijven voor mijn tentoonstelling daar in april. Ik dien enkele foto's uit te kiezen voor de uitnodigingskaart.
Na deze tentoonstelling is de agenda leeg. Ik moet vooruit blijven denken en nieuwe expositiemogelijkheden aanboren, hier in Nederland of in Noorwegen. Tips zijn altijd van harte welkom.
Verder moet mijn web-site worden geactualiseerd. Nieuwe afbeeldingen heb ik inmiddels opgestuurd naar mijn webmaster Rob den Boer, die ze er binnenkort zal opzetten. Ik zal de Nederlandse en Engelse teksten van de nieuwsrubriek weer doornemen en aanpassen. Ook wil ik graag de nieuwe tekst over mijn werk van Willem Kuipers op mijn web-site geplaatst zien. En het zou leuk zijn als het interview met mij op Amsterdam FM ook op mijn site te beluisteren is.
Afgelopen week kreeg ik een vraag uit Noorwegen naar de prijs van het schilderij 'Stilstemmig'. Het is zo een beetje het grootste en duurste dat ik heb, en net iets te begrotelijk voor die persoon. Ik heb geopperd dat het in termijnen betaald mag worden. En vraag mij tegelijkertijd af of ik het schilderij niet gericht aan een aantal instanties en bedrijven in Noorwegen zal aanbieden. Dat betekent dat ik adressen moet uitzoeken en een brief moet samenstellen.
Of kan ik beter direct mijn schilderwerk weer oppakken en naar mijn atelier gaan? Na het inlijsten van mijn schilderijen voor Hoofddorp moet ik daar eerst flink opruimen voordat ik de kwast weer ter hand kan nemen. Maar het kriebelt wel en ik zou graag nog iets nieuws voor Overveen maken.

Ik denk dat ik maar eens begin met koffiezetten.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.