woensdag 9 februari 2011

Bubbeltjesplastic en lokale radiostations


'Toendertijd', acrylverf op linnen, 24 x 24 cm, 2010

Bijna al het werk is gedaan. De schilderijen zijn ingelijst en gevernist. Joepie!
Nu moet ik een prijslijst maken. Daarna ga ik alles inpakken in bubbeltjesplastic, daar ben ik ook altijd wel enkele uren mee bezig. En dan ga ik vrijdag de tentoonstelling inrichten.

Vanavond word ik om 20.30 uur kort geinterviewd door Jan Rijpkema, te beluisteren op www.meerradio.nl. Morgen tussen 15.00 en 16.00 uur ben ik te gast bij Edwin Kleiss, op www.amsterdamfm.nl. Geen idee in welke mate er naar die lokale stations wordt geluisterd. Petra Possel van Kunststof heb ik nog niet kunnen interesseren voor een interview, maar ik blijf het proberen. Radiomakers schijnen vaak te denken dat beeldende kunst zich niet leent voor de radio. Terwijl ik toch echt probeer om er zo beeldend mogelijk over te vertellen. Misschien nog wel even aandacht vragen voor de BTW-verhoging.

Gisteren een aanbieding op facebook gedaan, het acrylverf schilderijtje 'Toendertijd' , ingelijst en wel, voor de snelle beslisser 975 Euro. Vrijdag neem ik het anders mee naar Hoofddorp waar het rond de 1500 Euro zal kosten. Ik geloof niet dat er veel animo voor is. Nou ja, dan kan ik er nog even zelf naar kijken en me verliezen in de avondlijke ruimte en de spiegelingen in het water.

3 opmerkingen:

stusterkunst zei

Ik ga luisteren Paul, vanavond en ook morgen als ik internet heb.
Ik heb wel eens gedacht aan een auction te organiseren op internet. Moet er nog eens goed over nadenken, in ieder geval succes gewenst voor de Utstilling.¨
gr Han

Unknown zei

Mooi schilderij, met dat rood en die lichtjes! Vr.groet Rob den Boer

Jack zei

Bubbeltjesplastic is altijd handig met vervoeren.