donderdag 9 februari 2012

WAW-reacties

Wat een leuke reacties kwamen er op de verschijning van de WAW. De mensen die reageren zijn over het algemeen heel enthousiast en vinden de WAW er prachtig uitzien. Illustrator Marian Latour heeft er zelfs een blogje op haar website aan gewijd. Neem een kijkje op www.maclatour.nl.
Hieronder een greep uit de reacties.

Wat is ie prachtig.
Dat heb je ontzettend mooi gemaakt, heel persoonlijk en het geeft een prachtig beeld van je werk.

WOW! Wat een WAW!!

WA(U)W !!!!!!!!!!!
Wat heb je dat weer mooi gemaakt !!! En wat een prachtig interview en schilderijen. Ik heb het met heel veel plezier gelezen en bekeken.

Proficiat, ziet er goed uit, mooi interview ook!

Je magazine is vanavond bij me aangekomen. Ik heb het helemaal langzaam doorgebladerd. Ik vind het in een woord prachtig. Van harte gefeliciteerd! Echt iets om te bewaren en dat ga ik dan ook heel zeker doen.

Het ziet er prachtig uit. En wat een hoop werk is daar in gaan zitten. Ik ben onder de indruk.

Ik heb je magazine gisteravond in bed van kaft tot kaft gelezen, met veel plezier in de lol en voldoening die je in je werk hebt, en met veel waardering voor de combinatie van wijsheid en kwinkslag, die ik erin lees.

Mijn pet af voor het genie achter je reclame-actie. Ook die interviewer. Waar vind je zo'n talent nog!

Geen opmerkingen: