dinsdag 7 februari 2012

Een beter netwerk


Daar is ie dan: de WAW! Vandaag hebben de meeste mensen een exemplaar ontvangen.
Diegenen die meer exemplaren hebben besteld, zullen hun envelop morgen krijgen. Dan ga ik ook de pakketjes voor het buitenland klaar maken, waaronder die voor Noorwegen, Denemarken, de Verenigde staten, Australië, Japan en België.

Ik kreeg meteen al een groot aantal enthousiaste reacties in mijn mailbox en op facebook. Hartstikke leuk, want dat is toch een beetje de bedoeling. Zelf vind ik de WAW er ook goed uitzien, ik ben heel blij met de vormgeving, de teksten en het mooie drukwerk. Toch weer iets tot stand gebracht denk ik dan maar, al is het dit keer geen schilderij.

Nu maar hopen dat er ook iets uit voortkomt, want de tijden zijn hard en we moeten door.
Van een maatschappelijke organisatie kreeg ik een bestelling om tien exemplaren tegen betaling af te nemen voor haar bestuur. Super! Dus: heb jij ook personeel of werk je ergens of op een afdeling waarvan je denkt, ja, de WAW zou hier ook een leuk cadeautje zijn, dan graag!

Ken je misschien potentiële kunstkopers die ik een exemplaar kan toesturen, laat het me weten. Wil je zelf meer exemplaren hebben om aan je vrienden en bekenden cadeau te doen, stuur me dan even een mail.

Of ken je misschien journalisten bij de krant of radio of tv, of mensen uit de museumwereld waarvan je denkt, hé, die moeten eens kennis maken met het werk van Paul Dikker, ook dan houd ik mij van harte aanbevolen. Of iemand met een leuk huis of een bedrijf waar ik een mooie huis- of bedrijfstentoonstelling kan maken? Alle ideeën en suggesties zijn heel welkom. Ook die waaraan ik helemaal niet denk.

Wil je zelf misschien eens een print, gouache of schilderij kopen, bel me dan geheel vrijblijvend voor een afspraak.

Vandaag hoorde ik dat de meeste mensen een veel beter netwerk hebben dan ze zelf denken, vandaar dat ik het maar even in de groep gooi. Want zoals jullie inmiddels weten, ik houd van nieuwe, weidse perspectieven. En de schoorsteen moet ook blijven roken, opdat ik nog veel nieuwe mooie schilderijen kan maken.


Geen opmerkingen: