vrijdag 17 februari 2012

Ja, de Culturele Attachee van Noorwegen

Inmiddels ben ik bezig met de voorbereidingen van mijn nieuwe tentoonstelling in Workum die daar 4 maart van start gaat. Galerie de Vereeniging is een mooie galerie in een oud gerestaureerd pand in het centrum van Workum. Ik voel mij vereerd dat de Culturele Attachee van Noorwegen mevrouw Inger Fokkens- Espegren de opening wil verrichten. Iedereen is natuurlijk van harte welkom op 4 maart om 15.00 uur. Per e-mail zal ik nog een digitale uitnodiging versturen naar mijn adressenbestand.

Nog steeds ontvang ik leuke reacties op de WAW. Ook druppelen er wat geldelijke donaties binnen als tegemoetkoming in de kosten van de productie en de verspreiding van het blad. Daar ben ik toch wel erg blij mee. Vandaag heb ik weer enkele extra WAW-pakketjes gemaakt om te verzenden naar verschillende adressen in de USA, Australië, Noorwegen en Nederland.

Gisteren kreeg ik een uitnodiging om een nieuwe periode in Ã…lvik te komen werken. Daar heb ik heel veel zin in. Weg van alle ACO-activiteiten kan ik me dan weer een tijdje helemaal onderdompelen in mijn schilderwerk. Ik kan eigenlijk niet wachten om weer te vertrekken.


Geen opmerkingen: