maandag 1 augustus 2011

Beeldend kunstenaar Paul Dikker en de hete adem van de tijd


Binnenkort schrijf ik weer een stukje, maar vandaag nog even niet. Ik ben nu helemaal ondergedompeld in mijn werk. Omdat ik nog maar een kleine vier weken te gaan heb hier, voel ik de hete adem van de tijd hijgend in mijn kwetsbare nek. Zijn we niet allemaal maar mensen van een dag? Gisteren heb ik van twee schilderijen de zijkanten afgeschilderd, dat betekent dat ze klaar zijn. Zes andere schilderijen heb ik nog onderhanden, bijna allemaal in een eindstadium. Ik loop zelfs een week achter met de beantwoording van mijn e-mail. Excuus. Ondertussen dienen zich almaar nieuwe thema's aan. Zo heeft het hier flink geregend, en dan stroomt het kolkende water overal van de dampende bergen af. Machtig mooi, zoals ze in Twente plegen te zeggen.

Geen opmerkingen: