Volgens een mailtje van ING zou ik binnen 24 uur door hen gebeld worden; er was nog wat tijd nodig om mijn probleem op te lossen. Ik wilde best een klein etmaal wachten. Eindelijk gaan ze mij een keertje bellen! Inmiddels zijn we ruim 52 uur verder, zonder dat ik iets heb gehoord van ING.
Ik wist werkelijk niet dat mijn probleem zo moeilijk was om op te lossen. Het gaat om het aanvragen van een nieuwe gebruikersnaam vanuit het buitenland. Dat klinkt ook wel heel moeilijk hè?
ING weet dat ik al ruim een maand mijn betalingen niet kan verrichten dus ik neem aan dat ze als klantvriendelijke bank met man (vrouw) en macht werkt aan de oplossing van mijn urgente probleem. Ik heb er al vele mails en telefoontjes uit Noorwegen aan gewijd.
En toch schijnt het niet te lukken. Continue heb ik mijn mobiele telefoon hier onder handbereik, voor het geval de creatieve medewerkers een oplossing mochten bedenken.
En ondertussen mijmer ik wat over al het spaargeld dat de ING van veel Nederlanders in beheer heeft, over de stressbestendigheid van de bank en over haar handel in derivaten.
Het is maar goed dat eurocommissaris mevr. Kroes destijds heeft ingegrepen en de ING tot afslanking dwong.
Want het is ze kennelijk al snel te moeilijk.
Inmiddels kan ik er wel om lachen, ik denk dat ik maar een andere bank zoek als ik weer thuis ben.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Ik fietste laatst langs het hoofdkantoor van de Triadosbank in Zeist en daar stond op een groot spandoek: "Laten we zorgen dat fair trade een pleonasme wordt". Ik ga dus van bank veranderen. Daar zal de administratieve romdslomp vast nog erger zijn maar dan heb ik tenminste het gevoel dat het ergens goed voor is.
Een reactie posten