dinsdag 14 februari 2012

Beeldpraat, een nieuwe digitale rubriek

Vanaf februari 2012 verschijnt er een nieuwe serie op mijn weblog. Iedere 15de van de maand publiceer ik een korte tekst in mijn nieuwe rubriek ‘Beeldpraat’. Daarvoor vraag ik telkens iemand anders om een stukje te schrijven naar aanleiding van een van mijn schilderijen. Je kunt je natuurlijk ook zelf bij mij aanmelden, graag zelfs! Kies een schilderij van de website dat je aanspreekt en schrijf daar maximaal 350 woorden bij. Bijvoorbeeld waarom je het mooi vindt, waar het je aan doet denken, wat voor herinneringen het bij je oproept, welk verhaal je erin ziet of welke overpeinzingen of verlangens het bij je oproept. Ik zet je tekst samen met het schilderij hier op mijn blog en kondig het aan op Facebook. Vanzelfsprekend kun je je bijdrage ook zelf publiceren of bekendmaken via de sociale media. Andere lezers kunnen daar weer op reageren. Schrijf of lees mee!

Geen opmerkingen: