maandag 28 november 2011

Nieuw: Paul Dikker bij Les Jumeaux





Al jaren breng ik de kunst naar de mensen toe! Dat vind ik een mooi en democratisch idee. En waarom zou kunst ook alleen hangen in musea en galeries? Die stringente scheiding tussen kunst en maatschappij is ouderwets en achterhaald, kunst is een onderdeel van de maatschappij. Daarom exposeer ik mijn schilderijen zoveel mogelijk op allerlei soorten plaatsen. Dit keer hangt mijn werk in restaurant Les Jumeaux. Er hangen tot half februari 18 schilderijen, 21 gouaches en 2 gicléeprints, dus er is heel wat te zien. Je kan er ook lekker eten of in de middag een kopje koffie gaan drinken. Open op alle dagen behalve op dinsdag.
Adres: Restaurant Les Jumeaux, Bennebroekerlaan 19-b, 2121 GP BENNEBROEK, 023-5846334, info@lesjumeaux.nl.
Als je liever samen met mij wilt gaan kijken, neem dan contact op via info@pauldikker.nl.

Geen opmerkingen: