vrijdag 5 augustus 2011

Wat een idioten bij de ING

Haha, ik kreeg net een mailtje van de ING. Weer van een andere medewerker, die mij de procedure uitlegde om een nieuwe gebruikersnaam aan te vragen. Alsof ik dat inmiddels niet al lang weet. En dat het, nadat de adreswijziging die ik schriftelijk en ondertekend moet doorgeven, nog ongeveer 10 werkdagen in beslag neemt voordat ik een bevestiging daarvan krijg op mijn oude adres... En dan zijn we er nog lang niet hoor. Zijn ze daar bij ING nou helemaal van de pot gerukt? Wat een idioten, anders kan ik het niet noemen. Ondertussen ben ik gelukkig lekker aan het schilderen.

1 opmerking:

Anna Groot zei

Lieve Paul,

Wat vervelend van die gebruikersnaam! Ik merk als internetbankierster bij de ING dat de bank steeds strenger wordt, in verband met mogelijk misbruik. Wat eigenlijk een goede zaak is.

Kom je niet in de problemen vanwege dit? Kan ik alvast iets voor je overmaken? Of die brief opvangen? Het zou echt jammer zijn als je laatste weken worden overschaduwd door bank- en inlogperikelen.

Want de tijd gaat inderdaad razendsnel voorbij - zou het met ouder worden te maken hebben? - dus geniet van je laatste weken daar. En hopelijk zien we elkaar snel als je weer in NL bent!

Veel liefs, a n n a