woensdag 11 april 2012

Terug van weggeweest

Daar ben ik dan weer, terug van weggeweest. Het is wel weer even wennen zo midden in de stad. Ik mis de stilte, de frisse lucht, de bergen, de sneeuw en het atelier waar ik zo fijn gewerkt heb. Het is onvoorstelbaar hoe productief ik daar toch ben. Ik heb een serie van 14 kleine schilderijtjes gemaakt, onderling soms sterk van elkaar verschillend. Van alles heb ik uitgeprobeerd. Bij dit blogje had ik graag een afbeelding van het laatste, bijna non-figuratieve schilderij geplaatst, ware het niet dat ik momenteel een probleem met mijn computer heb. Dat lukt dus niet. Maar de hele serie, buiten de twee schilderijtjes die ik al verkocht heb, zal ik tonen tijdens de Open Ateliers Jordaan op 18, 19 en 20 mei. Ik heb een enorme zin om een aantal van deze Ålvikse kofferschilderijtjes als uitgangspunt te nemen voor grotere olieverfschilderijen.

Geen opmerkingen: