woensdag 7 maart 2012

Foto's van mijn opening in Workum!

Afgelopen zondag was het dan zover. Na een gedegen voorbereiding werd zondag mijn tentoonstelling in Galerie De Vereeniging geopend door de cultureel attaché van de Noorse Ambassade in Nederland. Speciaal uit Den Haag gekomen, sprak mevrouw Inger Fokkens-Espegren bijzonder aardige woorden en zij feliciteerde mij namens de gehele Noorse ambassade. Dat raakte mij nogal. Noren zijn vaak zo oprecht hartelijk en hun vriendschap is zo warm en betrokken. De middag was verder fantastisch verzorgd door galeriehouders Hélène en Jos van de Vijver. Dank dus Inger, Hélène en Jos!

Ik heb het erg op prijs gesteld dat velen de moeite hebben genomen om naar Workum te komen. Het zou fijn zijn als ook de pers enige aandacht gaat besteden aan deze tentoonstelling, waarin mijn schilderijen zo geweldig tot hun recht komen. Van verschillende kanten hoorde ik dat de tentoonstelling op deze prachtige locatie een museale uitstraling heeft. Ik hoop dan ook dat veel mensen in de komende maanden de expositie zullen bezoeken, die nog tot en met 6 mei te zien is. Open op vrijdag, zaterdag en zondag van 13.30 tot 17.00 uur. Galerie de Vereeniging, Sud 13, Workum. En afgezien van mijn tentoonstelling is Workum ook nog eens een mooi en gezellig stadje, alleszins een bezoekje waard.

Geen opmerkingen: