vrijdag 30 december 2011

De WAW komt eraan!

Jawel, de WAW komt eraan! De afgelopen maanden is er in het diepste geheim gewerkt aan het 0-nummer van de WAW. De WAW is een papieren magazine van maar liefst 28 pagina's in kleur onder redactie van Harper T. Jensen, fraai vormgegeven op A-5 formaat door Suzanne Mol.

De WAW verschijnt in januari en bevat onder meer foto's uit Noorwegen, afbeeldingen van mijn nieuwe schilderijen en een buitengewoon schitterende en zeldzame sententie! Ook vind je er de eerste aflevering van 'Beeldpraat', deze keer geschreven door Sam Drukker. Daarover in een ander blogje meer.

De WAW is niet zomaar een doorsnee magazine. De WAW is informatief, eigenzinnig, kleurrijk, serieus en grappig tegelijk. De WAW verschijnt in een beperkte oplage en is door zijn bijzondere vorm en inhoud een klein kunstwerk op zichzelf.

Wil je een gedrukt exemplaar van de WAW gratis en voor niets ontvangen? Stuur me dan snel je goede postadres!
Heb je vrienden die je een exemplaar cadeau wilt geven? Stuur me dan hun postadres en ik zend ze gratis een exemplaar van de WAW toe. Wil je de WAW liever zelf aan je vrienden en bekenden geven? Dat kan ook. Laat mij dan weten hoeveel exemplaren je wilt hebben. Voel je vrij om exemplaren te bestellen. Voor jou is het leuk om cadeau te geven en mij help je om mijn werk in bredere kring te verspreiden. Als je wilt kun je ook je vrienden en kennissen over de WAW vertellen en ze dit blogje laten lezen.

Geen opmerkingen: