donderdag 6 oktober 2011

Spacey Space vindt mijn nieuwe schilderijen mooi. Cool!


Gisteren kreeg ik de foto's van mijn nieuwe schilderijen toegestuurd. Mijn zeer gewaardeerde web-master Rob den Boer zal ze binnenkort op mijn web-site zetten. Ik had al enkele foto's toegestuurd aan onder anderen DJ Spacey Space in Melbourne, van wie ik direct een heel enthousiaste reactie kreeg. Zijn gigs vind ik overigens erg goed. Morgen komen de eerste mensen hier naar mijn nieuwe schilderijen kijken, en ook het weekeinde heb ik een aantal afspraken. Volgende week moet ik dan maar eens aan de lijsten gaan beginnen die ik altijd om mijn schilderijen maak. Dat wordt weer dagenlang passen en meten, zagen en plakken, schuren en plamuren. Wat heb ik toch een afwisselend werk als beeldend kunstenaar.

Geen opmerkingen: