donderdag 7 maart 2013

Aan het werk in een nieuw atelier!



Na de jaarwisseling had ik mij voorgenomen om een atelier buitenshuis te zoeken. Dat is snel gelukt!
Van een heel aardige kennis uit de wereld van het vastgoed mag ik een leegstaande kantoorruimte gebruiken zolang die niet verhuurd of verkocht is. Ik heb er mijn intrek genomen en ben onmiddellijk met twee nieuwe schilderijen begonnen. De ruimte is groot en licht en stelt mij in staat om ook grotere schilderijen te maken. Een internetverbinding heb ik er niet, dus het kost wat meer moeite om blogjes of e-mailberichten te schrijven. De beeldpraats gaan intussen gewoon door en iedere 15de van de maand is er een nieuwe beeldpraat te lezen op waw-beeldpraat.blogspot.nl.  
Niettemin zal ik de komende tijd ook proberen met wat meer regelmaat een blogje te publiceren, waarin ik bijvoorbeeld de vorderingen van mijn schilderijen laat zien. 'Work in progress', zoals dat heet.




Geen opmerkingen: