maandag 15 oktober 2012

Beeldpraat verplaatst!

Hé, het is vandaag de 16de van de maand en er staat geen nieuwe beeldpraat op deze pagina? Dat klopt! De rubriek Beeldpraat publiceer ik vanaf heden op een apart adres zodat al de beeldpraats onder elkaar staan en gemakkelijk zijn terug te lezen. Nieuw adres: waw-beeldpraat.blogspot.com, ook te vinden als aparte knop in de menubalk van mijn website www.pauldikker.nl.

Op deze pagina blijf ik gewoon de nieuwste ontwikkelingen aankondigen en plaats ik regelmatig andere stukjes tekst. Ook blijf ik hier mijn foto's publiceren van het mooie landschap in Noorwegen, van tentoonstellingen en nieuwe schilderijen. En af en toe bied ik hier tegen een gereduceerde prijs een werkje aan voor de snelle beslisser, degene die het eerste reageert. Alles blijft dus bij het oude, alleen de beeldpraats staan voortaan ergens anders.

Geen opmerkingen: